Martin Stenmarck - Nästa dans


I varje man en andra chans
Han var svaret när hon lockade till dans
Hon var så ensam, i detta stora land
Hon skrattade och sprang när hans hjärta brann

Jag minns hur som sa till mej
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör, hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans
Nästa dans

Nästa stad och nästa dröm
Den vita villan, vid den stora sjön
Här är det vackert
Här blir allting bra
Hon packade sin väska nästa dag

Jag minns hur som sa till mej
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör, hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans

Varför gör du som du gör
Ser hur mina drömmar dör
Du river runt, och du förstör
Jag vill att du ska vara gla'
Jag vill att vi ska ha det bra
Kan vi inte stanna, Mamma, här ett tag?

Jag minns hur dom sa till mej
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör, Hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans
Mamma, jag älskar dig
Men jag orkar inte mer, jag vill gråta i din famn
Mamma, jag älskar dig
Men jag känner mej så trött, jag vill somna i din famn
I din famn

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback