Förslag på namn

Det första jag kom att tänka på va att jag skulle ha mitt namn i, alltså som exempel.

MixatOliktAndra.blogg.se

Fattar ni? Alltså mitt namn är med men i, med tre ord. Så här kommer några mer förslag på de sättet.

MagisktOliktAndra.blogg.se

MagnifiktOlikAndra.blogg

MysigOkändAmatör.blogg.se (vet ej om man kan ha åäö)

MumsigOstkrokAktigt.blogg.se (hhehe)

MeningslösOnormaltArsel.blogg.se

Förövrigt kommer jag inte på mer så på återseende med mer förslag. Ni eller du klara får komma med mer, martina med haha :D

Kommentarer
Martina

oj det där var riktigt svårt. Inte så bra att fråga mig.. kolla hur mitt bloggnamn blev liksom haha



MixatOliktAndra.blogg.se

MumsigOstkrokAktigt.se



nån av de haha :D

2011-08-08, 02:34:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback