Min dag

FOTO: MOA
Hej hej bloggen :D
Jag är ingen hejare på att skriva utan din kommer mer se bilder än text. Min blogg kommer vara mest för min egen del men jag blir väldigt glad om du också uppskattar den. :D Jag kommer att "skriva" om musik, kläder och lite allmänt vad som händer i mitt lilla liv.
Idag har vi på skolan börjat med ett projekt som heter smarta transporter i Stockholm. Uppgiften är att vi ska komma med ett förslag till en förbättring i trafiken (helst mer miljövänlig). Jag har valt att förbättra vägen mellan Brommaplan och Ekerö. Mitt förslag är att bygga till en spårvagns linje. Den tar mycket mer passagerare plats och så går den fortare gem fört med bussen. Här är lite bilder från i dag.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback