Hej igen!

hej hej
Det var ett tag sedan. Har varit och är mycket läxor och prov med mera. Inte så värst kul, men det är snart lov. Jää :D :D Så jag får helt enkelt fortsätta kämpa på det sista veckorna, rättare sagt 8 dagar :D. På tal om jul har ni sätt julkalendern, VILKEN BESVIKELSE. Nu kan jag verkligen säga "Det var bättre för". Kommer ni håg!, "Diseelråttoe och sjömansmöss"(2002), "Ronny och Julia" (2000), "Julens hjältar" (1999), "När karusellerna sover" (1998) och "Pelle Svanslös" (1997). Det var tider då :P haha nä men jag kan faktict tycka att den julkalender som är i år är mer riktade till små barn medan t.ex. "Diseelråttoe och sjömansmöss" tyckte även min mamma om.
ÄÄ nu ska jag inte klaga, utöver julkalenderna så älskar jag julen. Maten är god med sina pepparkakor, lussebullar, julmust, blöta, gröt och julskinkan. mums! Det blir så mysigt hemma också med, julstjärnor, julstakar och Amaryllis. På ta om julstjäran så fick jag ett litet ryck. Jag köpte en vit julstjärna, klippte ut tomtar och lussebullar mm i tidningen som jag sedan klistrade på. Blev väldigt nöjd :D (bilden ovan) Nu är det bara snön som fattas och jag hoppas verkligen på en vit jul. Hoppas! Hoppas!

Kommentarer

ÄNTLIGEN !!!!!

2009-12-08, 18:22:45
jag

Jaaaaa!!! :D

2009-12-08, 19:15:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback