Jobb intervju

make an avatar

aaa.. hohoh  jag ska på jobb intervju imorgon kl 15.30. Vet inte riktigt hur jag ska känna mig, är både glad och skit nervis. Det första som kommer i upp i huvudet är VAD SKA JAG HA PÅ MIG? Kavaj och jenans eller "normla" kläder. Det är ju bra om man visar vem man är och så men ja kanske inte så att man ser luffig ut. Det är ju bra också att man gör ett gott intryck så att det kommer ihåg än och förhoppningsvis blir man annställd. Företaget jag ska till imorgon heter TA Group AB och jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle göra men typ hjälpa till med en hemsida mm. Kul? om det verkar hohoho
Önska mig lycka till =)

Kommentarer
klara

LYCKA TILL<3 du kom säkert bli anställd :D

det är ju inte så länge kvar till vi ska och cykla....längtar :P hoppas det blir samma väder som vi har haft i helgen alltså typ solar väder <3 hur skönt som helst!! föresten GUD SÅ SNYGGT DET VART MED LUGG!! blev lite sugen......

2011-04-26, 18:37:25
moa

:D TACK!!! <3



ja verkligen supermega skojj de ska bli, längtar med!



Tack tack snällis!! haha ja du skulle säkert passa i det, en skönhets som du passa i allt <3

2011-04-26, 20:44:27
klara

Varsi <3

hehe skönheten går väll i släkten!!

2011-04-27, 21:23:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback