Om jag skulle säga "Vi har tagit studenten, FYFAN vad vi ee bra"

Så himla tråkigt att man "måste" ha vita kläder när man tar studenten. Eller är det verkligen så??? ...

Jag kollade upp lite vad andra tycket på olika forum och har kommit fram till att det okej att ha andra färger än vitt och ljust. MEN som nån sa:

tycker vitt utan tvekan i skolan. det är tradition och dessutom så känns det extra speciellt då de flesta väldigt sällan bär vitt annars. sen kan man väl byta om senare på dagen men under tiden man är i skolan och vid utspringer är det vitt som gäller för alla tjejer!

Håller med till en del att det är en kul grej att ALLA har ljust på sig och att man känner en gemenskap.

MEN om jag nu skulle gör lite revolt skulle jag ha på mg denna FRÄCKA dräkt...
...eller kanske inte

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback