230910


Imorgon är det fredag igen ... IGEN? åå nu har jag tydligen hamnat i vardagen igen, skolan, plugg, sova och så skola igen och lite där i mellan helg (som i värsta-fall och väldigt ofta har ett inslag med plugg -.-). Den senaste tiden har jag tänkt en del på "livet" ja vad man ska gör egentligen och varför, för vem och vad men lever för. Jag har kommit fram till (hehe inte den första precis) att det är kärlek i olika slag. Så om man vänder på det så går jag i skolan för kärlek? :/ eller? Jo men jag tror i de för om man vill känna kärlek och ha ett tryckt liv så går man i skolan för att få ett jobb, vilket resulterar i pengar (vilket är lika med trygghet) och för att sedan kunna ägnar sig åt kärlek.
Allafall imorgon är det fredag och då är det prov i webbdesign... men de roliga är att söta och snälla Martina ska komma över och titta på idol med mig :DDD kul kul hög fredagsmys faktor

Ha det bäst!

Kommentarer
Martina

Bra skrivet, sant ju! :D

va söt du är. Ska bli kul att få träffa dig med :D <3

2010-09-24, 13:57:16
Anonym

Sv: haha men eller hur ;D. hahah, aa det har vi ju, ska bli skoj :D <3

2010-09-26, 15:38:18
Martina

det va från mig de över haha ;D

2010-09-26, 15:38:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback